To prosty i intuicyjny program do prowadzenia sprzedaży w sklepach sieciowych Pozwala skupić całą uwagę personelu sklepu na prowadzeniu sprzedaży i obsłudze klienta; wszystkie inne procedury są uproszczone i zautomatyzowane, np. zamawianie i przyjmowanie towaru do sklepu.
Mini-Market to oprogramowanie do prowadzenia sklepów zarządzanych z centrali sieci. W takim rozwiązaniu Mini-Market jest końcówką systemu pracującą na swojej lokalnej bazie danych i wymieniającą dane on-line z bazą centralną. Wszystkie działania personelu na sklepach są ukierunkowane na sprzedaż i obsługę klientów, natomiast inne aktywności są zminimalizowane i zautomatyzowane. Można dostosować go do potrzeb dowolnej branży dzięki rozbudowanym możliwościom konfiguracji panelu pracy kasjerów. Panel może być skonfigurowany zarówno dla ekranów dotykowych jak i zwykłych klawiatur. Produkty mogą być dowolnie opisane i sparametryzowane np. poprzez przydział do drzewa asortymentów, przez rozmiary, kolory itd. Do produktów można przypisać zdjęcia i wyświetlać je na panelach lub też w informacji o towarze. Program zapewnia oszczędność czasu na wprowadzaniu dokumentów dostaw w sklepach – dzięki wprowadzaniu dostaw w centrali i potwierdzaniu poprawności dostaw na sklepie przy pomocy kolektorów (nie przepisuje się danych). Mini-Market daje Personelowi w sklepie możliwość sprawdzenia stanu towaru w innych punktach sieci i zamówienia go dla klienta. Obsługuje systemy lojalnościowe - zarówno te oparte na punktach jak i rabatach. Reguły ustalane są centralnie, a odczytanie karty automatycznie uwzględnia reguły rabatowe na transakcjach. System lojalnościowy pomaga skonfigurować spersonalizowaną ofertę dla klienta. Mini-Market obsługuje urządzania typowe dla sklepu m.in.: drukarki fiskalne, drukarki paragonowe, wagi etykietujące, wagi kasowe, sprawdzarki cen, liczniki klientów, kolektory danych, drukarki etykiet. Raportuje na bieżąco do Centrali dane ze sklepów, m.in. jakie sklepy miały obroty, jaką marżę zrealizowały na sprzedanych towarach, ile pieniędzy powinno się znajdować w kasetkach w każdym ze sklepów Mini-Market umożliwia podgląd stanów towarów, na bieżąco, w czasie rzeczywistym - zarówno w sklepie jak i w Centrali - dzięki czemu można błyskawicznie zadecydować o dodatkowej dostawie lub przerzuceniu towaru pomiędzy sklepami Obsługuje wersje wielojęzykowe – umożliwia to wprowadzenie jednolitego systemu dla całej sieci sklepów niezależnie od kraju lokalizacji.
Do zarządzania siecią sklepów wyposażonych w Mini-Market stosujemy oprogramowanie PC-Market w wersji ze zdalnym zarządzaniem cenami na kasach.
Rozwiązanie zaprojektowane do obsługi sieci sklepów własnych lub pracujących w ścisłej franczyzie. W takim modelu rolę centrali dla programów Mini-Market pełni program PC-Market 7. Dzięki takiemu rozwiązaniu w centrali automatycznie możemy skorzystać z wszystkich funkcjonalności i modułów jakie oferuje PC-Market 7. Centrala sieci sprawuje ścisły nadzór nad pracą każdego sklepu, zarządza asortymentem i cenami, prowadzi analizy i podejmuje decyzje zaopatrzeniowe.
- Spożywczej - Piekarskiej - Cukierniczej - Mięsnej - Drogeryjnej - Gastronomicznej - Obuwniczej I wielu innych.