PC-Loyalty - jest systemem zarządzającym regułami rabatowymi z dostępem przez WWW. Umożliwia wprowadzanie do systemu sprzedaży rozbudowanych reguł promocyjnych (rabatowych, kuponowych) opartych na wartości paragonu lub określonych zestawieniach towarów. System może pracować na bazie danych programu Konsola Kupca lub programu PC-Market. Wprowadzone w systemie reguły są uwzględniane podczas sprzedaży w programach PC-POS i Mini-Market.
PC-Loyalty jest aplikacją internetową uruchamianą w środowisku serwera aplikacji Apache Tomcat. Do systemu można zalogować się za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej. Interfejs WWW umożliwia zdalny dostęp do systemu dla różnych kategorii użytkowników.
- Rabat od wartości paragonu - określamy wartość paragonu, po której przekroczeniu zostanie udzielony określony upust - Rabat od ilości towarów - określamy listę towarów i ich minimalną ilość, przy której udzielany jest na dany towar określony upust - Rabat na najtańsze - określamy grupę towarów, z których na najtańsze przy sprzedaży udzielany jest rabat kwotowy zgodnie z parametrami reguły - Towary + gratis - określamy dwie grupy towarów. Zakup towarów z pierwszej grupy pozwala na zakup towarów z drugiej grupy w promocyjnej cenie - Rabat za wielopak- określamy towary przy których zakupie w określonej ilości, klient otrzymuje ustalony rabat kwotowy
- Kupon kwotowy - określamy wartość paragonu po której przekroczeniu zostanie wydrukowany kupon promocyjny o określonej wartości kwotowej, który klient może zrealizować przy kolejnych zakupach w określonym terminie - Kupon procentowy- określamy wartość paragonu po której przekroczeniu zostanie wydrukowany kupon promocyjny o określonej wartości procentowej, który klient może zrealizować przy kolejnych zakupach w określonym terminie
- Nazwę reguły - Parametr decydujący czy reguła działa tylko z określonymi kartami lojalnościowymi czy też w każdej transakcji sprzedaży - Przedział czasowy określający czas ważności reguły - Priorytet reguły - Typ udzielanego upustu (procentowy, kwotowy, cena końcowa) - Grupę towarów których dotyczy reguła - Wartość upustu - Sposób obliczania upustu (całościowo, przyrostowo) - Ilość towarów z określonej grupy, które muszą wystąpić na paragonie aby aktywować regułę - Ilość towarów z określonej grupy które zostaną sprzedane w promocyjnej cenie
- Podgląd listy stałych klientów z przypisanymi kartami lojalnościowymi i ich aktualnym stanem punktowym - Przeglądanie historii transakcji stałych klientów (z zarejestrowanymi kartami) dotyczących punktowego systemu lojalnościowego - Raportowanie transakcji powiązanych z regułami - Zdalny dostęp do informacji o stanie własnego konta dla stałych klientów po uzyskaniu uprawnień od administratora