POSbistro

Zapytaj o szczegóły

Zadzwoń 61 861 47 64

CZYM JEST POSBISTRO?

POSbistro to stworzone przez profesjonalistów innowacyjne oprogramowanie dla gastronomii. Działa na tabletach z systemem Android, usprawnia obsługę klientów i pozwala niezawodnie zarządzać całym biznesem. To doskonałe rozwiązanie dla restauracji, kawiarni, barów czy food tracków.

DLACZEGO POSBISTRO?

Ciągła kontrola biznesu - właściciel lub manager może kontrolować sprzedaż (także bieżącą) nie tylko będąc w lokalu, ale również poza nim, przez dowolne urządzenie z przeglądarką internetową. Sprawne zarządzanie personelem - nadzorowanie pracowników we wszystkich lokalach, także zdalnie. Kontrola dostaw i magazynu - wszystkie dane są na bieżąco aktualizowane i dostępne w formie raportów. W pełni mobilne rozwiązanie - dane przechowywane są w bezpiecznej, wirtualnej chmurze z nieprzerwanym dostępem z dowolnego miejsca na świecie. Zwiększenie zysków - szybka i bezbłędna obsługa klientów to oszczędność czasu i pieniędzy. Elastyczny system płatności - możliwość płatności w formie miesięcznego abonamentu lub za rok z góry.

BOGACTWO FUNKCJI:

BEZBŁĘDNA OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ

- mobilna sprzedaż - możliwość dowolnego konfigurowania menu - wprowadzania składników potraw, dodatków, wariantów - możliwość wprowadzania zniżek/rabatów/promocji - kontrola czasu realizacji zamówień - możliwość wyboru kolejności serwowania zamówień - kontrola stolików w lokalu (lista gości, zamówienia, rachunki otwarte/zamknięte) - możliwość definiowania wielu sal i liczby stolików w salach

WYGODNE PŁATNOŚCI I RACHUNKI

- obsługa różnych form płatności - obsługa waluty przypisanej do lokalizacji - integracja z drukarkami fiskalnymi, wydruk rachunków i pełna fiskalizacja - drukowanie rachunków bezprzewodowo (przez Bluetooth) - raporty kasowe - możliwość wygenerowania faktury, wydrukowania jej lub przesłania e-mailem - możliwość zmiany formy płatności rachunku

WYGODNE ZARZĄDZANIE DANYMI I CZYTELNE RAPORTY

- przechowywanie danych w chmurze - synchronizacja danych w czasie rzeczywistym - zarządzanie magazynem i zaopatrzeniem - obsługa dokumentów magazynowych - możliwość tworzenia zamówień do magazynu - liczne statystyki sprzedaży, raporty i wizualizacje sprzedażowe - definiowanie listy użytkowników pracujących w danej lokalizacji - monitorowanie czasu pracy - możliwość ustawienia godziny zakończenia doby

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Akceptuję